TRULA KOALICIJA (intervju)


Našim čitaocima je poznato da smo u jednom od prethodnih brojeva imali razgovor sa Predragom Drčelićem Skakijem, može se, bez preterivanja reći, legendarnim pevačem Trule Koalicije. Tada smo akcenat stavili na prošla vremena, dok ćemo se ovaj put biti sasvim aktuelni.

Svedoci smo da si se u skorije vreme ponovo muzički oglasio, kroz saradnju sa Zoranom Marinkovićem iz Bjesova. Možeš li nam reći kako je došlo do udruživanja vaših snaga?

Sa Marinkom se poznajem još od detinjstva, kad smo zajedno, početkom osamdesetih, pokušavali da sviramo u improvizovanim uslovima, sa improvizovanim instrumentima, i kada je nastalo ime Trula Koalicija. Mi se vrlo dobro poznajemo i razumemo, tako da nije to saradnja, već prijateljstvo i poverenje.

Uz propratni tekst pesme Jašem kroz vreme, može se pročitati da ste ti i Marinko načinili još dosta materijala. Kakve su šanse da nešto od toga uskoro bude dostupno slušaocima? Šta sa muzičke strane možemo očekivati od vaših pesama? Koliko su slične, a koliko različite od onoga što ste do sada izbacili?

Nema mnogo tog materijala, i uglavnom je pisan za Sandru, koja je izuzetno otpevala sve pesme. Normalno, postoje obrade koje je izabrao Marinko, ali ima i muzike koju je on uradio. Ja sam samo napisao tekstove na osnovu muzike. Tu je bila ta sardnja. A kada će se čuti još neka pesma, ne zavisi od mene i Marinka, već od osobe kojoj je to napisano. Ako misliš na Trulu Koaliciju, moj bend se vraća korenima prave Koalicije, koja je bila jednosta­vna i provokativna. Biće obogaćena novim prljavim zvukom, jer nas je sad petorica u bendu. Promena je što imamo dve gitare. Imaćemo mnogo starih pesama koje do sada nismo svirali, kao i novih u tom maniru.


Kada smo prošli put razgovarali, rekao si da nisi toliko zainteresovan za nastup uživo. Da li te ponovno snimanje pesma, ipak navodi da promeniš odluku i da se opet nađeš na bini?

Zahvaljujući Biliju, Boži, Relji i naravno, Andriji bubnjaru, ponovo osećam energiju i ponovo hoću na binu. Izronila je nova energija koje sam se ja malo na početku uplašio, ali, to je to. Sada hoću da je plju­nem drugima u lice.

Mnogi bi voleli da ponovo čuju pesme Trule Koalicije u tvom izvođenju. Hoće li biti povratka i na „ staro“ ili ćeš gurati pre svega ono što sada radiš?

Da, naravno! Biće to ona stara Trula Koali­cija, sa starim dobrim pesmama, u novom, prljavom maniru, gde će dve gitare da cepaju. Drago mi je što i nove pesme liče na stare, a u tome mi mnogo pomažu svi u bendu. Prva pesmu koju smo snimili i za koju radimo spot, je baš ona stara, prljava i popularna Sećanja. Posle toga dolazi nova, u istom maniru, gde smo oko muzike radili svi, a naročito Relja, Božo i Andrija.

Zapazio sam da si aktivan i na grafičkom polju, da se tako izrazim. Grešim li ako pretpostavim da si i za nove pesme spremio neka provokativna grafička reše­nja?

Nema veće provokacije nego da Trula Koalicija ponovo počne da radi! Opet ponav­ljam, u žešćem obliku, još agresivnije. Novi znak benda će biti isti onaj stari, samo sa malim dodatkom, koji će biti još veća provo­kacija nego onda kada je prvobitni znak i nastao. Novo vreme. Biće toga mnogo, jer i Bili i ostali, imaju mnogo ideja. Potrebno je samo slušati i gledati... Sve ostalo se samo uobliči u stihove.

***
Hvala ti na izdvojenom vremenu za fanzin Pobuna Umetnosti. Želimo ti puno uspeha u daljem radu!

Mnogo pozdrava od Trule Koalicije:
Bili (gitara), Relja (bass), Božo (gitara), Andrija (bubnjevi) i ja - Skaki (glas).

Miloš Ivanović

Коментари

Популарни постови