The Evokers – Out to sin (recenzija)

2014.
Izdavač: Timebomb LDN Records

Varaždinski bend TheEvokers ove jeseni objavio je svoj prvi album pod nazivom „Out to sin“ u izdanju Timebomb LDN Records-a. Publici se grupa predstavlja sa 6 pesama. U skladu sa svojim nazivom peto­člani sastav nas svoj muzikom podseća i na to od kako je r'n'r nekada zvučao i od čega je u krajnjoj liniji nastao. Pojedno­stavljeno rečeno reč je o garažnom rock zvuku, sa značajnim dodacima blues-a. Tu su deonice na usnoj harmonici, harfi i orguljama koje daju posebnu draž ovom izdanju. Svih šest pesama čini skladnu celinu, ali to ne znači da su one identične. Naprotiv, gotovo svaka ima određene specifične elemente. Tako pesma Bigmouth pleni svojom brzinom i eksplozivnošću, dok je već naredna   Hard 2 Handle With Care znatno laganija, gde usna harmonika u poslednjoj deonici dolazi do izražaja. Naslovna numera po kojoj je album i dobio ime Out 2 Sin omogućava da se uz nju igra twist. Šta tek reći za pesmu Bad 4 you ? Pitamo sam se kako je postignut specifičan zvuka na njoj, a onda sam na spisku korišćenih instrumenata ugledao orgulje!  Takvi detalji su ono što The Evokers-e odvaja od sličnih bendova. Valja istaći i da se Siniša Kolarić kao pevač sasvim dobro uklopio sa muzičkom pozadi­nom i time značajano doprineo oblikovanju svake pesme. Potrebno je istaći da je album sni­mljen uživo u studiju gitariste benda Danijela Ivankovića, što nam garantuje da će bend na pozornici zvučati gotovo istovetno kao na CD-u. Ukoliko već ne budete u prilici da čujete ovaj bend uživo, nabavite njihov disk, koji vam može biti ugodan za slušanje u stanu ili zašto da ne garaži, a čini mi se isto tako i tokom vožnje automobilom. Gotovo je izvesno da se stara vremena ne mogu vra­titi, ali se uz The Evokers-e možemo setiti kako se nekada sviralo. Ne postoji za badava u engleskom onaj izraz evergreen!

Miloš Ivanović