MILOŠ ILIĆ - TAMO



TAMO


Tamo sam gde se gradi iskrena ljubav puna osećanja,
Čak I kada me nema, kad ostanu samo sećanja.
Tamo… Baš tamo na vrhuncu sreće,
Gde svako dete kad poleti doleće.

Tamo sa njom gde nam se ljubav spaja,
Gde nema mesta za nimalo očaja,

Tamo gde se sreća deli, gde se bolestan razveseli,
Gde ima sreće za doveka, gde svako ono što želi dočeka,
Tamo gde nikad ne udara čovek na čoveka.

Tamo… Baš tamo, I gle sa njom tamo
Gde se sreća I radost ne dele na kašičicu samo

Tamo gde ima izobilja, gde se radja uvek ljubav nova,
Tamo gde potoci sreće žubore,
Bas tamo gde se komšijina njiva ne ore.
Tamo gde njen poljubac leči moje bore,
Eto tamo gde su njene oči moje more.

Eto me tamo… I biću tu zauvek,
Jer su te oči beskrajno more
Jer znam kakve će tek da mi sviću zore.


Коментари

Популарни постови