MILENA MILENKOVIĆ-NA IVICI



       Na ivici
                         
Duša žmuri
na sve nedaće mamurnog pogleda
zari svoje zube u moje kosti
da iscuri poslednja kap ove nade,
besomučne teskobe koja leži u meni.

Danas sam videla andjela
rekao si mi da je dosta bilo
uzeo za hladnu ruku i prineo je k sebi
za trenutak zaboravih da sam mrtva
"Volećeš me i ovakvu,
drhtavog pogleda
slomljenih snova i ništavnu".

Utonula u baru sopstvenih želja
probudih se na ivici sveta
držeći se za poslednju kap nade
besomučne teskobe koja leži u meni.

Gde si sada da mi pokažeš
kako je kad si jak.
Gde si sada da doletiš
i da me uzmeš za ruku.


                                                                                                                           Milena Milenković

Коментари

Популарни постови