Dža ili Bu (+Fucktor 02), Kruševac (izveštaj)


Beogradski stari pankeri ponovo su gostovali u Kruševcu. 14. februar, dan zaljubljenih, klub Zamajac. Predgrupa - kruševački bend  Fucktor 02.
Na dobro poznatoj adresi, sjatili smo se pomalo pripiti X-Man i moja malenkost Mari, overismo po koje pivo za šankom, dok čekamo, čekamo... stigla je i medovača (koju i ne probasmo).
Kako tradicija nalaže, dobro poznati kruševački bend Fucktor 02 otvara veče i uvodi nas u ritam koji je mene lično podsetio na ono staro vreme rokoteke, kada sam ih još kao klinka slušala, doduše, sada u malo izmenjenijem sastavu. 
Bend čine: Aleksa Petrić-vokal; Mića Ristić-gitara; Ljuba Ristić-gitara; Vanja Davidović-bas; Ivan Mladenović Sioux-bubanj; Tomislav Mihajlović-Toni.
Pesme su se nizale od Disovke, pa sve preko SlobodeTitanik,Švedska,Aanđeo, Provincija.. 
Taj osećaj koji ja doživim na svirkama. zaista ne mogu u bukvalnom smislu prevesti rečima. Ovaj bend morate uživo doživeti, osetiti njihove rifove i sa njima otploviti "u ona srećna vremena"... 

Nakon Fuctor-a, na scenu izlaze momci sa Vračara. Šta treba reći o bendu Dža ili Bu, osim da sam ih mali milion puta slušala. Bend moje mladosti.

Sabljar je krenuo sa albumom Kukovo leto, iako mislim da je publika željno iščekivala kada će Strašni sud da ih obuzme u ritmu skakanja. Imala sam osećaj da se Kukovo leto nikada neće završiti, iako je po mom mišljenju taj albun odlično produkcijski urađen, a bogami i tekstualno. Buntovnička realnost ne prestaje da nas šamara, nizale su se pesme, od Vip, Dobre stvari i tako dalje, sve do Strašnog suda, pa do Ultra muka, Zid, Stampedo, Rasprodaja, Ustani i kreni… Bilo je žestoko, u trenutku sam imala osećaj da je neko zapalio baklju. Posle gomile ispijenog piva, i bisa, krenusmo X-Man i moja malenkost do Pantera…

A evo i kratak utisak od strane Alekse Petrića, vokala benda Fucktor 02:
Sinoćni nastup je ono sto je potrebno Kruševcu, svakog vikenda, ne bi li ovaj grad živnuo.. Očigledno ima poštovalaca underground scene… Veče je bilo fenomenalno. Tako bi trebalo da bude konstantno, da bi se pročulo van ovog grada, da se šire dobre vesti i da i mi dobijemo scenu, gde će poznati i nepoznati bendovi dolaziti i svirati.

Ono što bih za kraj mogla da kažem kruševačkoj publici je da nas ima još, i da ništa nije izgubljeno.Trebamo se boriti za naš grad, jer Kruševac ima publiku, ima kulturu!

***Uskoro fotografije sa svirke***                                                                      Marija Krsmanović


Коментари

Популарни постови