Wajz o novom albumu Eminema ,,Music to be Murdered by,,




Iskreno jedino što fali Eminem da se zvanično zakuca kao najbolji živi reper jeste moderni klasik a to po meni mu je ovde omaklo za nekoliko pesama. Od prve do poslednje pesme album mi je držao pažnju 100% što i nije baš čest slučaj. Lirički na svom zadatku uz odlične storytelling elemente preko celog albuma i savršeno opisivanje. Panč za pančem čak i u pesmama gde to nije potrebno. Zatim dolazimo do izbora bitova koji je na trenutak koji k... Ali iskreno ko je zbog bitova slušao Eminemov album. Godzilla i Darkness moji lični favoriti. Black Though, Slaughterhouse, Juice, Anderson... Sve je na mestu potpuno osim par traka koje bi mogle lagano da se izbace. Previše ljubavnih pesama; čak trećina albuma je posvećena takvim stvarima. Mada iskreno sam uživao u većini forica sa svim prevarama i lemanjem. Što se mene tiče nije Best rapper alive jer meni to mesto drži čvrsto Freddie Gibbs sa već dva moderna klasika. Eminem lako može da zauzme to mesto ako nastavi ovako. Naravno godine su problem i vidim maksimum dva albuma i to kraćih u nastavku karijere. Voleo bih da grešim. Do tada uživaću u ovom albumu jer iskreno ne razumem čemu toliko hejta. Jeste nije njegov najbolje album ali sigurno je bolji od Revival i Kamikaze. I ako sam Kamikaze procenio na 8,5 sada bih rekao da je 6,7. Ovaj album dobija 8,5.



Novi album Eminema poslušajte klikom ovde.

Коментари

Постави коментар

Популарни постови