Raskid 13-Mi imamo bend (recenzija)


Raskid 13–Mi imamo bend




Novoformirani pan(k)čevački bend Raskid 13 objavio je početkom 2015 mini album Mi imamo bend u izdanju Punkthrone Mafia Records koje se može besplatno preslušati i na Youtube-u.
Na ovom izdanju nalazi se ukupno sedam pesama od kojih dve posvećene Skočku, maskoti kviza Slagalice su praktično kratke poruke. Sama grupa svoj muzički pravac definisala je kao ozbiljni emo punk.
Kada se album presluša lako je shvatiti da je glavna namera Raskida da dobro zabavi publiku. Zato njihov melodičan zvuk prate satirično/šaljivi tekstovi. Zahvaljujući tome može se reći da u izvesnom predstavljaju novost na domaćoj sceni
Vokal Slavka Kozomore doprinosi da steknete utisak kao da je reč o nekom američkom tinejdžerskom bendu, što je u ovom slučaju pohvala i još jedna specifičnost benda.
Ovakav spoj mogao bi im upravo mogao uspešno privući mlađi deo populacije.
Kao ilustraciju onoga što možete čuti na ovom albumu vredi citirati neke od karaktersitčnih stihova: „ Znam da smo raskinuli ali daj mi priliku/ Obećavam da više neću piti da ću kurve ostaviti“ (Pesma: Rehabilitacija); „ Blejimo ispered dragstora gde najbolja je zabava/Tu radi neka matora, debela je i dlakava/Pivo nam daje svaki dan, zato sam uvek nasmejan/To poenta je raspada“ (Pesma: Raspad). Preslušavajući ovaj album setih se odmah klinaca koji voze skejtove, te kako bi ovo moglo biti nešto za njih, a ne smeta ni nama nešto starijima da se na 15 minuta opustimo uz Raskid 13 !






Ocena: 9/10



Recenzija: Miloš Ivanović

Коментари

Популарни постови