Kanda, Kodža i Nebojša - Volja za noć (recenzija)

KKN – VOLJA ZA NOĆ
ODLIČAN HRČAK
2014.

Imao sam veliku odbojnost prema ovom bendu, još od pre par go­dina kada sam ih čuo na nekoj od rokenrol televizijskih emisija, mislim da beše Jelen Top 10. Gledao sam ih na Koncertu godine 2013, i takođe se nisam ni malo oduševio. Preslušavao sam veliki broj pesama, i nisam se pronašao u tome. Stekao sam osećaj da ovakav bend mogu slušati samo studentkinje filozofije i ostali dokoni ljudi.
Nakon preslušavanja ovog albuma, shvatio sam koliko sam pogrešio i u kolikoj zabludi sam bio. Na prvi pogled, grafičko rešenje omota je odnekud poznato – edicija biblioteke „Reč i misao“. Naziv album takođe – Ničeova „Volja za moć“. Svaka pesma nosi veliku količinu ener­gije, što se ispoljava kroz vrlo vešto odsvirane bubnjeve i kroz funky i psihodelične gitare. Što se tiče stvari iza muzike, ne treba ih dovoditi u pitanje kod benda koji je na sceni dvadesetak godina, jer greške nema. Miks je potpuno zadovoljavajući, zvuk jasan i čist, instrumenti sasvim fino izbalansirani, ništa ni u jednom trenutku ne škripi u ušima. Tekstualno al­bum donosi možda najjasnije i najbolje ideje do sada, a svakako prave ogroman korak u odnosu na prethodne, a pre svega na početne radove. Malo pitanja, a mnogo više odgovora i prikaza okruženja, kao i neočekivanih odgovora na pitanja koja nisu postavljena. Svakako je ovo album koji razbija iluzije, i koji ću nastaviti da slušam i dalje u trenucima pogodnim za njegovo slušanje.

Tihomir Škara 

Коментари

Популарни постови