Fluid Underground-recenzija albuma "AMANET"

Fluid Underground– Amanet (Izdavač: Rocksvirke Records)

Vlasotinački bend Fluid Underground objavio je svoj novi album pod nazivom „ Amanet“ na kome se nalazi osam pesama. Kompletan materijal se može kompletno preslušati i na deezer-u. Hard rock i stoner zvuk po kome su bili i ranije prepoznatljiv prisutan je i na novom izdanju. Čitav album je dobro osmišljen i čini kompaktnu celinu, kako na sviračkom planu, tako i kad je o tekstovima reč. Pesma Statične oči je doduše instrumental, ali ona nimalo ne remeti pomenutu koheziju. Mračanom zvuku sa puno distorzije odgovaraju stihovi u kojima se sreću promišljanja o prolaznosti života, te o njegovom samom kraju. „ Grli nas najcrnja tama“ /„ I čiji sat otkucava ovo malo našeg mrtvog vremena“ /„ Za šta si dao život stari prijatelju moj, a samo jedno parče sreće ti si probao” najbolje oslikavaju onome o čemu bend govori. Druga važna o tema o kojoj govori album je ljubav, koja je često silno željena, ali ne uvek lako dostižna – „ Ti si moja Priština“. Ljubav je važna, ali ne po svaku cenu „ Tuđu krv ja ne pijem“. Ponovo kad je ova grupa u pitanju treba pohvaliti Miloš Petrenja kao pevača, koji je svojim glasom značajno doprineo kvalitetu aranžmana na ovom izdanju. Vredno je istaći i da je raspored pesama znalački napravljen. Album otvara najeksplozivnija stvar „ Njen bluz“ koja se odmah lepi za slušaoaca, dok ga završava najduža pesma. Muzika koju stvara Fluid Undergorund od vas traži punu koncentraciju i posvećenost. Ona vama ne omogućava da istovremeno mislite na nešto drugo. Nije vreme za opuštanje, već promišljanje kao da nam poručuje vlasotinačka četvorka.

Recenzija: Miloš Ivanović
Ocena: 9/10